Sunday, February 1, 2015

KISAH SAYA SEORANG IBU DAN PENIAGA ONLINE

Assalamualaikum...


lama sungguh blog terbiar dan bersawang..petang-petang ni free.teringin plk nak berceloteh..


saya menjalankan perniagaan 100% dari rumah..bermula sejak tahun 2008..sedar tak sedar lebih kurang 6tahun sudah saya berniaga dari rumah.berkat doa dari suami yang ketika itu sedang menunaikan umrah.kami mendaftarkan syarikat SHOP PARADISE.


perniagaan saya bermula dengan menjual CHEESE POWDER.dan ianya kekal hingga sekarang.bermula dari cheese powder.saya merangkak ke lain-lain produk..tepung magik, mashed potato, tepung kek dll..


saya pernah beralih kepada produk kesihatan dan kecantikan.menjual jamu, kosmetik.supplement kesihatan..tetapi dengan menjual produk tersebut, saya perlu keluar dari rumah.untuk training dll.sangat tidak sesuai dengan saya yang sentiasa mahukan anak-anak dan suami disisi.


jadi, keputusannya, produk makanan adalah yang paling serasi dengan saya.produk saya sendiri.saya buat sendiri semuanya dari rumah sahaja.puas hati kan.. :)


24/7 masa saya dirumah menguruskan rumahtangga dan anak-anak.dimana ade saya, disitu ade anak-anak.hehe...saya memang obses dengan anak-anak dan suami.semua keperluan mereka mestilah diuruskan oleh saya..hehe...teruk kah??..queen control kah??...ntah la...tapi yg penting, saya nak berikan yang terbaik untuk keluarga saya.semua nya mestilah dari tangan saya.


saya berniaga bukanlah kerana suami tak mampu.tapi semuanya adalah kerana minat dan nikmat keseronokan mendapat pelanggan tu..sangat teruja tau..hehe...lebih-lebih lagi bila pelanggan puas hati dengan perkhidmatan dan produk kita.sangat gembira...!!! ;)


alhamdulillah, setakat ni, saya sangat puas hati dan bersyukur dengan apa yang ada.


setakat ni celoteh si petang hari....hehehe....sampai jumpa lagi...


kat bawah ni adalah antara produk kami..

CHEESE POWDER

TEPUNG MAGIK

BEEF BALL WITH CHEEZY SAUCE

BBQ LAMB SLICE WITH BLACKPEPPER SAUCE

CRISPY CHICKEN CHOP WITH BLACKPEPPER SAUCE

KAMBING BAKAR MADU(untuk majlis jamuan biasa atau aqiqah)


kalau berminat nak dapatkan produk kami.boleh hubungi saya ya..013.244.3199(olie)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...